Rendelés és kiszállítás
Mennyi időbe telik, amíg kézhez kapom a megrendelt termékeket?
A megrendelt árut a megrendeléstől számított 5-10 napon belül szállítjuk ki a megrendelésben megjelölt címre.
Ki szállítja ki a megrendelt párnákat?
A GLS vagy az MPL, a vásárló választhat.
Mennyibe kerül a szállítási költség?
Megrendelésenként 1.500 Ft GLS választása esetén, 1.990 Ft MPL választása esetén.
Mi történik, ha nem vagyok otthon, de a GLS/MPL alkalmazottja ekkor szeretné kézbesíteni a megrendelt terméket?
Ebben az esetben a GLS/MPL kollégája egy értesítést fog a postaládájában hagyni, utána még kétszer megkísérlik kiszállítani a csomagot. A 3. sikertelen kézbesítési kísérlet után szállítják csak vissza a csomagot a feladónak.
Van arra lehetőség, hogy a megrendelt termékeket másik szállítási címre kérjem, mint a számlát?
Igen, van. A megrendelésnél Önnek lehetősége van megadni egy másik címet is, ahova a csomagot szeretné eljuttatni.
Pénz visszafizetési garancia
Amennyiben Ön standard terméket vásárolt és a kézhez vett kerti párna mégsem tetszik, úgy lehetősége van 14 napon belül eredeti állapotban visszaküldeni címünkre (iCreate Kft. 8460 Devecser, Vasút u. 29.) és mi legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a vevő által korábban megfizetett és visszaszolgáltatott termék árát, beleértve a szállítási költséget is. Amennyiben az elállás a megrendelt termékek egy részére vonatkozik, akkor csak a visszaküldött termékek árát fizetjük vissza. Elállás esetén a visszaküldött termékek visszaszállítási költsége mindenkor a vásárlót terheli.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
- Online bankkártyás fizetés OTP Simple online fizetési rendszeren keresztül
- Banki átutalás OTP Simple online fizetési rendszeren keresztül
- PayPal
Van lehetőség kifizetni a csomagot házhozszállításkor is?
Nincs utánvétes fizetési lehetőség.
Át tudom venni valahol a terméket/termékeket személyesen is?
Nem, erre nincs lehetőség. Kerti párnáinkat kizárólag online tudja megrendelni a webshopban feltüntetett kondíciók szerint.