A vásárlás 5 lépése
A www.kertiparna.hu weboldalon található webáruházban történő vásárlás menete a következő:
1. BEVÁSÁRLÓKOSÁR
Miután kiválasztotta a megfelelő terméket és színt, a „Vásárlás” gomb megnyomásával rakhat be terméket a virtuális bevásárlókosárba. Amikor egy terméket berak a kosárba, akkor a weboldal automatikusan és folyamatosan mutatni fogja a fenti menüsorban a kosár tartalmát.
A „Bevásárló kosár” menüben ellenőrizheti a terméket, annak színét, méretét, mennyiségét és árát.
KOSÁR TARTALMÁNAK MÓDOSÍTÁSA:
- Mennyiség megváltoztatása: A kosárban lévő termék mellett talál egy mezőt, amiben az éppen a kosarában lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen írja át vagy a fel-le nyilakkal állítsa be a megfelelő számot.
- Termék eltávolítása: A kosár tartalmát a termék megnevezése alatti „Eltávolítás” gombbal tudja törölni.
Amennyiben nem kíván több terméket vásárolni, a lent látható „Tovább a szállítási címhez” gomb megnyomásával a rendelés következő fázisához jut.
2. SZÁLLÍTÁSI CÍM
A következő lépésben adja meg a szállítási címet, illetve ha ettől eltér, a számlázási címet is.
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező. A telefonszámnál célszerű a mobilszámot megadni a gyorsabb kommunikáció érdekében.
Az adatok kitöltése után lehetősége van visszatérni a vásárláshoz vagy folytatni a folyamatot a „Tovább a szállítási és a fizetési módhoz” gomb megnyomásával.
3. SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS
Kiszállításkor a GLS vagy az MPL szolgáltatásait vesszük igénybe, Ön a terméket a csomag feladását követően legkésőbb a második munkanapon megkapja. A GLS vagy MPL munkatársai a csomagokat munkaidőben kézbesítik, tehát olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot! Amennyiben a GLS vagy MPL az áru átadását nem tudja teljesíteni, a GLS vagy MPL értesítést hagy az Ön postaládájában, majd a következő munkanapon újra megkísérli a kézbesítést, ha a 3. kézbesítési kísérlet sem vezet eredményre, akkor a GLS vagy MPL visszaszállítja a csomagot a feladónak.
Amennyiben nem kapja meg időben csomagját, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat!
A GLS szállítási díj 1.500 Ft (amely a 27 % ÁFÁ-t tartalmazza), az MPL szállítási díj 1.990 Ft (amely a 27 % ÁFÁ-t tartalmazza).
Kérjük, a csomagot kézbesítéskor átvétel előtt szíveskedjen megvizsgálni és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet és ne vegye át a csomagot!
A fizetés módjánál választhat a banki átutalásos, az online bankkártyás fizetési mód vagy a PayPal között. A következő bankkártya típusokkal tud fizetni: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron.
4. ÁTTEKINTÉS
A rendelés elküldése előtt még egyszer részletesen áttekintheti a rendelt termékeket, azok paramétereit, a számlázási, szállítási címet és költségeit. A megjegyzés rovatba megírhatja részünkre a rendeléssel kapcsolatos egyéb fontos információkat. A végleges rendelés elküldése előtt utoljára még lehetősége van a módosításokra, ha rákattint az ADATOK MÓDOSÍTÁSA gombra. Ha egyetért a rendelés paramétereivel és a vásárlás feltételeit elolvasta és elfogadta, akkor a „Rendelés elküldése” gomb megnyomásával rendelését véglegesíti és elküldi munkatársainknak.
5. RENDELÉS ELKÜLDÉSE
Bankkártyás fizetés esetén ennél a menüpontnál Ön látni fogja azt az összeget, melyet utalással egyenlíthet ki, továbbá itt kell megadnia a fizetéshez használt kártya adatait.
A sikeres tranzakciót követően a weboldalon a SimplePay rendszere visszaigazolja a fizetést, a megrendelés összegét, a tranzakció dátumát és a SimplePay Tranzakció azonosítót.
VISSZAIGAZOLÁSOK
A rendelést követően az Ön által megadott e-mail címre legkésőbb 48 órán belül automatikusan kapni fog egy rendelés visszaigazolást a vevoszolgalat@icreate.hu e-mail címről, melyben tájékoztatjuk a rendelés paramétereiről. Amennyiben bankkártyával fizetett, a rendelést követően az Ön által megadott e-mail címre a SimplePay visszaigazolást fog küldeni a tranzakció eredményéről.
A Szolgáltató a megrendelést csak akkor fogadja el, amennyiben a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt kitölti. A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Amennyiben a Vásárló a hibás adatbevitelről tudomást szerez, jogosult és egyben köteles a helyes adatokat haladéktalanul a Szolgáltató tudomására hozni a megjelölt ügyfélszolgálati elérhetőségeken.